به تازگی ، استفاده از انواع کاسه روشویی و روشویی کابینتی ، برنامه ها و دکوراسیون های خارق العاده و فعلی را برای سرویس های بهداشتی و حمام ساخته شده است. تصمیم گیری در مورد مدلهای کاسه روشویی و شیک و امروزی کابینت دارد ، به طوری که با انتخاب یک کاسه روشویی دیگر و متنوع ، قسمت داخلی حمام را تغییر کند.

یک کاسه روشویی را انتخاب کنید که منعکس کننده آن در حمام باشد. امروزه کاسه روشویی در انواع مختلف و مدل ها با هدف قرار می گیرند که خریدار بتواند کاسه روشویی را انتخاب کند که متناسب با نوع سرویس بهداشتی باشد و بتواند طراحی کند. در صورت ایجاد انگیزه در زیبایی حمام شما توسط کار (ساختار هنری) ، یک سینک ظرف سنگی طبیعی می تواند با سبک بهبود سرویس بهداشتی شما مطابقت بیشتری داشته باشد.

در تصویر بالا، کاسه روشویی تخت و سنگی با شیرآلات لاکچری در حال حاضر تبدیل به نقطه همگرایی این حمام بسیار عالی است. به یاد داشته باشید که کاسه روشویی روسنگی دقیقا کاری خلاف سنگ کاسه روشویی تو سنگی عظمت خود را به افراد دیگربه رخ می کشند.انواع مدل های کاسه روشوی های رو سنگی به محض قرار گرفتن در دکوراسیون حمام و سرویس بهداتی سریعا نگاه ها را بخود جذب کرده و کلاس کار را بالا می برد.